Što trebate znati ako želite prijaviti štetu na temelju putnog zdravstvenog osiguranja
Zašto je toliko važan odabir putnog zdravstvenog osiguranja?
Zato da biste brzo i jednostavno mogli riješiti problem ako vam se tijekom putovanja dogodi, recimo, bolest. Objašnjavamo ključne procedure i korake koje treba poduzeti za ostvarivanje putnog zdravstvenog osiguranja u inozemstvu.
Kada odlučujete o odgovarajućem osiguranju za putovanje u inozemstvo, nemojte razmišljati samo o najpovoljnijoj opciji. Umjesto toga, zapitajte se zašto uzimate ovo osiguranje i kojim opasnostima ćete biti izloženi tijekom putovanja.
Dobro provjerite popis pokrića paketa putnog osiguranja koji ste odabrali kako biste znali u kojim slučajevima možete dobiti pomoć od osiguravajuće kuće.
Asistencija ako se na putovanju razbolite
Zamislite situaciju – putujete u inozemstvo, uživate u novim iskustvima i avanturama, a onda se iznenada razbolite ili doživite nezgodu. U tom trenutku, uz svu brigu o zdravlju, morate se nositi i s organizacijom liječenja, traženjem pomoći, pa čak i povratkom u domovinu.
Brigu prepustite nama. Prije svega Triglav polica putnog zdravstvenog osiguranja možete ugovoriti za područje Europe ili cijelog svijeta. U slučaju da se razbolite, nastanak osiguranog slučaja neophodno je prijaviti našem partneru Europ Assistance na kontakt broj +361 236 7593.

Europ Assistance pruža vam pomoć 24 sata dnevno za vas i članove vaše obitelji u slučaju nezgode ili bolesti. Osiguravaju vam organizaciju liječenja, prijevoz u Hrvatsku ako je potreban te pokriće troškova liječenja direktno od pružatelja zdravstvenih usluga.
Ako ne koristite pomoć i sami plaćate troškove liječenja ili drugih usluga, povrat možete zatražiti nakon povratka u Hrvatsku. Za to je potrebno priložiti policu osiguranja, kompletnu medicinsku dokumentaciju i originalne račune koje trebate zatražiti prilikom plaćanja usluga.