Ne propustite!

Izbor najnovijih priča i savjeta za bezbrižnu svakodnevicu.

Sve ce biti u Redu | Triglav.hr

Korištenje digitalne poslovnice i.triglav

Zamislite se da vam subotnju večer pokvari puknuta vodovodna cijev u kupaonici. Umjesto uživanja u dobrom filmu ili ugodnoj večeri, morate se baviti vodom koja se skoro proširila do parketa u dnevnoj sobi, a kasnije i sanirati nastalu štetu. Može li vam osiguranje pomoći? Kad biste barem mogli pronaći policu osiguranja kako biste provjerili što sve vaše osiguranje pokriva.

Za pomoć u takvim i mnogim drugim situacijama razvili smo digitalnu poslovnicu i.triglav. Što vam sve omogućava i kako je koristiti?

Što je digitalna poslovnica i.triglav?

U digitalnoj poslovnici i.triglav možete u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg mjesta pregledati detalje i pokrića osiguranja koja imate sklopljena kod Triglav osiguranja. Također, možete prijaviti štetu i pratiti rješavanje svog štetnog slučaja.

Kako pristupiti digitalnoj poslovnici?

Do digitalne poslovnice i.triglav možete preuzeti na svoj pametni telefon u obliku aplikacije. Oba su načina jednostavna jer želimo da što više naših klijenata može bez poteškoća koristiti digitalnu poslovnicu.

Mobilna aplikacija za Android dostupna je u trgovini Google Play, dok ju korisnici iOS-a mogu preuzeti u trgovini App Store.

Aplikaciju i.triglav smo redizajnirali kako bismo omogućili još brže i jednostavnije upravljanje osiguranjima, naručivanje asistencije i korištenje brojnih drugih usluga.

Kako se registrirati?

Za registraciju će vam trebati:

  • digitalni uređaj (računalo, prijenosno računalo, pametni telefon ili tablet)
  • internetska veza

Nakon preuzimanja aplikacije za registraciju i.triglav računa preporučujemo da kontaktirate svojeg prodajnog zastupnika. Nakon što Vas prodajni zastupnik identificira pratite daljnje korake putem kojih ćete kreirati pristupne podatke.

Nakon što kreirate pristupne podatke moći ćete se prijaviti u aplikaciju te koristiti sve mogućnosti korištenja aplikacije.

Ako se ne javite zastupniku, te samostalno registrirate račun, potreban je unos OIB-a i broja police.

Više detalja možete pronaći na web stranici digitalne poslovnice i.triglav.

Pregled polica osiguranja

Jedna od glavnih prednosti digitalne poslovnice jest mogućnost brzog i jednostavnog pregleda vaših polica osiguranja – bez pretraživanja fascikala ili pozivanja osiguravatelja.

Ako se vratimo na pitanje iz uvoda – želite provjeriti pokriva li vaše osiguranje izljev vode i imate li ugovoreno osiguranje kućne asistencije.

To možete učiniti tako da u i.triglav na početnoj stranici kliknete na karticu “Moja osiguranja”.

Zatim odaberete opciju “Dom”, a klikom na svoju policu prikazat će vam se svi podaci o pokrićima.

Osim toga, možete provjeriti i:

  • trajanje osiguranja
  • podatke o osiguranicima na polici
  • informacije o štetnim slučajevima
  • podatke o podnesenim zahtjevima, plaćanjima, pogodnostima i svim dokumentima vezanim uz vašu policu

Ako vaše osiguranje pokriva izljev vode i imate ugovorenu domaću asistenciju, možete nazvati broj 080 2864 ili u mobilnoj aplikaciji odabrati opciju “Asistencija” i slijediti upute.

Prijava štete zbog izlijevanja vode

Ako ste utvrdili da vaše osiguranje pokriva štetu od izlijevanja vode, možete odmah prijaviti štetu putem digitalne poslovnice i.triglav, bez odlaska u poslovnicu.

Štetu možete prijaviti odabirom crvene ikone + ( znak plus ) u donjem dijelu ekrana. Klikom će se otvoriti opcija za “Prijava štete“.

Praćenje statusa vašeg štetnog zahtjeva

Bez dodatnih poziva osiguravatelju, status vašeg zahtjeva možete pratiti izravno u digitalnoj poslovnici i.triglav. Imate uvid u sve prethodne štetne slučajeve i trenutno otvorene zahtjeve.

Što ako ne vidite svoju policu osiguranja?

Ako se prijavite u i.triglav, a ne vidite svoju policu osiguranja, mogući su razlozi nekoliko razloga:

  • Niste navedeni u odgovarajućoj ulozi ugovaratelja
  • Osiguravatelj nema vašu poreznu identifikacijsku oznaku (OIB), pa vas ne može identificirati.

U slučaju nejasnoća ili poteškoća, možete nas kontaktirati:

  • Na besplatni broj 0800 2020 80
  • Na e-mail info@triglav.hr
  • Služba za korisnike, možete zatražiti odabirom crvene ikone + (znak plus) u donjem dijelu ekrana. Klikom će se otvoriti opcija za „Kontaktirajte nas“.  
This image has an empty alt attribute; its file name is Imovina.jpg
TEST BANNER

Ne propustite!

Izbor najnovijih priča i saveta za bezbrižnu svakodnevicu.

Prijava na newsletter