Triglav osiguranje više od pomoći na putu
0800 9181 (za pozive iz Hrvatske) i +385 1563 2793 (za pozive iz inozemstva). Ovi brojevi su dostupni za automobilsku pomoć 24/7, bilo da vam je vozilo pokvareno, napunili ste pogrešno gorivo ili ste izgubili ključeve. Ovaj članak objašnjava što vam je sve dostupno kako biste mogli odabrati uslugu koja vam najbolje odgovara.
Do sada vjerojatno dobro poznajete osiguranje vozila.
Ako ste do sada bili neupoznati s osiguranjem vozila i pomoći, sada kada odlučite uzeti osiguranje, više se ne morate pitati je li vam pomoć potrebna. Odgovor je jednostavan: potrebno vam je osiguranje koje vam i vašem vozilu nudi pomoć 24/7 i pokriva troškove u Hrvatskoj i inozemstvu.
Možda je manje jasno što podrazumijeva svu ovu pomoć, koje su vam asistencijske usluge na raspolaganju i koji su vaši troškovi osiguranja.
Odgovor na ova pitanja ovisi o odabranom paketu. Na raspolaganju su tri:
- Automobilska asistencija;
- Automobilska asistencija PLUS.
Paketi se razlikuju u zavisnosti od pojedinačnih kriterija.
Pomoć i u vašem domu, ne samo na putu
Kada su u pitanju problemi s automobilom, vjerojatno ćete prvo pomisliti na najmračniji scenarij, Murphyjev zakon – da se vaš automobil pokvari na usamljenom putu daleko od svega.
Ali automobil može da vas uvuče u nevolju i u vašem domu, u vašoj garaži i pokvari vam sve planove. Zbog toga vam je pomoć omogućena kako na putu, tako i kod kuće.
Za vas će, pomoć za koju ste se odlučili, dogovoriti i pokriti troškove popravke vozila ako se vozilo može popraviti na licu mjesta.
To znači da Centar za pomoć:
- pruža provajdera,
- pokriva troškove dolaska izvođača,
- pokriva popravke do jednog sata popravnih radova na licu mjesta.
Međutim, ako vam se dogodi da ne možete da vozite automobil zbog problema s ključevima, osiguravajuća kompanija će također pokriti troškove isporuke rezervnih ključeva za vozilo na dogovorenu adresu (po važećim uvjetima i u zavisnosti koji se paket asistencije ugovori).
Šlepanje nije samo za pokvarena vozila
Ako odgovorno lice utvrdi da se vaše vozilo ne može popraviti na mjestu gdje se pokvarilo ili se ne pronađu ključevi, Centar za asistenciju (pomoć) korisniku će organizirati šlepanje:
- do najbližeg ovlaštenog servisa za vaš automobil,
- u vaše prebivalište,
- do najbliže stanice za punjenje ako se radi o električnom vozilu.
Šlepanje ili prijevoz vozila su vam dostupni čak i ako vozite električni automobil, koji je stao zbog ispražnjene ili loše napunjene baterije.
Šlepanje zbog problema s baterijom dostupno je tri puta tijekom perioda osiguranja, ali ne uključuje troškove punjenja.
Problemi s gorivom
Baš kao što električnom automobilu može da se potroši baterija tijekom vožnje, tako će i drugima možda ponestati goriva. Također, na raspolaganju su vam pomoćna sredstva koja pokrivaju troškove isporuke goriva tako da imate dovoljno da nastavite vožnju do najbliže pumpe. Troškovi goriva nisu obuhvaćeni.
Ako mislite da ovako nešto vama ne može da se dogodi jer znate kako savršeno da predvidite i isplanirate stvari, tada vam može biti dovoljno malo nepažnje da ubacite pogrešno gorivo u svoje vozilo. Čim to saznate, obratite se Centru za pomoć.
Oni će vam organizirati pokrivanje troškova pražnjenja i čišćenja rezervoara za gorivo, čišćenje cjevovoda i zamjenu čistača goriva. Osim ako nije drugačije, troškovi prijevoza do najbliže radionice za popravak bit će isto tretirani.
Pomoć Triglava dostupna je na sljedećem broju telefona: 0800 9181 za pozive iz Hrvatske ili +385 1563 2793 za pozive iz inozemstva.
Osiguranje pokriva sljedeće: troškove pomoći (popravak, šlepanje, pražnjenje itd).
Osiguranje ne pokriva sljedeće troškove: materijal, rezervne dijelove, benzin, punjenje baterije, oštećenje motora zbog neispravnog goriva.
Briga za osiguranike
Ipak, osiguranje automobila nije samo briga o vašem vozilu. Što se događa ako vam se vozilo pokvari u inozemstvu i ne možete nastaviti putovanje?
Ako je potrebno, Centar za asistenciju (pomoć) korisniku će organizirati prijevoz za vas i sve putnike u automobilu do najbližeg ovlaštenog servisnog centra, vašeg prebivališta ili drugog mjesta ukoliko je bliže vašem prebivalištu (na primjer, do mjesta gdje živi vaša rodbina, itd.).
Ako nema drugog rješenja, Centar za asistenciju (pomoć) korisniku će organizirati prijevoz do hotela u kojem ćete također imati pokriven smještaj. Koliko noći ćete ostati ovisit će od odabranog paketa.
Zamjena vozila
Najobičnije rješenje za nastavak putovanja, ako je vaše vozilo ukradeno ili pokvareno i ne može se popraviti istog dana u roku od dva sata, je da vam Centar za asistenciju (pomoć) osigura drugo vozilo.
Ako je dostupno, Centar za asistenciju (pomoć) pružit će vam najam automobila iste kategorije kao što je i vaš putnički automobil.
U slučaju da imate kamp kućicu, osiguravajuća kuća vam neće pružiti zamjenu kamp kućice, već će vam ustupiti osobni automobil koji će vam biti dostupan. Isto se odnosi i na kamione i motocikle.
Istovremeno, treba naglasiti da Centar za asistenciju (pomoć) korisniku ne može osigurati vozilo s dodatnom opremom namijenjenom za prijevoz prtljage ili tereta, kao što je kutija za prtljagu, vučna traka i slično.
Na primjer, vi možete da prebacite sigurnosna sjedala za djecu iz vašeg vozila u rezervno vozilo. Ako to nije moguće, Centar za asistenciju (pomoć) korisniku može organizirati i raspoloživost tako opremljenog vozila.
Kada su putnici povrijeđeni
Što se događa u slučaju da nije oštećeno samo vozilo, nego ste i vi povrijeđeni?
Liječnik potvrđuje da vi, kao vozač ili vaši putnici, ste toliko povrijeđeni da ni 12 sati nakon povrede nećete moći upravljati automobilom, a bilo koji putnik nije kvalificiran, tada Centar za asistenciju (pomoć) korisniku pruža zamjenu vozaču koji će vas odvesti u mjesto stanovanja.
Sva ostala pokrića, kao i njihovo detaljnije objašnjenje, zapisana su u uvjetima osiguranja. Ovim člankom smo samo željeli da vam pružimo kratak pregled onoga što imate na raspolaganju kako biste mogli izabrati paket koji vam najbolje odgovara.
